Главная » 2011 » AVQUST » 09
 

Dırnaq yemə və barmaq əmmə vərdişi; dırnaq yemə vərdişi əksəriyyətlə 3-4 yaşlarından əvvəl başlamaz. (Çox nadir olaraq 5 aylıq kimi erkən bir dövrdə görülə bilər). Uşaqların% 33'ünde dırnaq yemə davranışı görülər. Bu nisbət erkən yetkinlik çağına qədər davam edər. Yetkinlik çağında Dırnaq yeyən uşaqların sayı% 40-45-ə yüksəlir. Yəni yetkinlik çağına doğru uşaqların az qala yarısı Dırnaq yemə davranışı göstərər. Bunun səbəbi olaraq gənclərin ətrafdan təsdiq görməmələri olaraq qiymətləndirilir. Bundan başqa Dırnaq yeyən uşaqların ailələrinin çoxunda Dırnaq yeyənlərə rast gəlinməkdədir. Bunun içində Dırnaq yemənin bir təqlid olduğu və böyükləri təqlid etmək surətiylə öyrənildiyi irəli sürülməkdədir. Yetkinlik çağında ictimai təsdiq görənlərin çoxu bu vərdişi tərk edir.

Dırnaq yemək bəzən ayaq barmaqlarını dislemekle və ayaq dırnaqlarını əl barmaqlarıyla tutma ... DAVAMI »

Просмотров: 3604 | Добавил: DUYGU | Дата: 09.08.2011 | Комментарии (6)


Öyrənmənin yolunda getməsi, bu səbəbdən məktəb müvəffəqiyyəti bir çox uyğun şərtin bir yerdə olmasına bağlıdır. Hər şeydən əvvəl uşaqda zəka inkişafı uşağın yaşına uyğunluq göstərməlidir. Məktəbdə olduğu kimi cəmiyyət həyatında da müvəffəqiyyət böyük ölçüdə zəka ilə mütənasibdir. Ancaq zəka müvəffəqiyyəti təyin edən tək faktor deyil. Bunun yanında başqa şərtlərdə axtarılar. Məsələn uşağın duyğu orqanlarında bir pozuqluq olmamalıdır. Görmə və eşitmə pozuqluqları müvəffəqiyyəti əhəmiyyətli ölçüdə təsir edər.
Öyrənmə uyğun mühitlərdə reallaşa bilər. Yəni uşaq xəbərdar edilmə və təhsil imkanı tapmalıdır. Evdəki xəbərdarlıq və maraq məktəbdəki təhsilin təməlini təşkil edir. Yoxsul uşaqlar və xüsusilə uşaq yuvalarında yetişən uşaqların cılız bitkilər kimi idi bədən tərəfindən və zekaca zəif qaldıql ... DAVAMI »
Просмотров: 1212 | Добавил: DUYGU | Дата: 09.08.2011 | Комментарии (0)

Məktəbə başlayış ailənin həyatında uşağın danışması, ayaq acmasi kimi əhəmiyyətli bir mərhələdir. Məktəbə başlamaq uşaq cəhətdən müəyyən bir zəka və romantik inkişafı tamamlamış olmağı tələb edir. 6 yaşını bitirdiyi halda zəkası kafi olan bir uşaq ruhi baxımdan evdən ayrılma yetkinliyini göstərməyə bilər. Xüsusilə oyun və yoldaşlıqdan uzaq tutulmuş, çölə çıkarılmamış uşaqlar üçün evdən ayrılış ürküdücüdür. Məktəblərin açıldığı ilk günlərdə, hər sinifdə neçə ananı sıralarda uşaqları ilə birlikdə oturarkən görmək adidir. Məktəbə qorxu ilə gedən və həmişə evi düşünən bir uşağın özünü oxuma və öyrənməyə verməsi asan olmaz. Bundan başqa yaşıdları içinə qarışması, birlikdə oynaması və yoldaşlıq qurması çətin olar. Məktəbə uyğunlaşması və müvəffəqiyyəti bir mənada ana-atanın yetiştirmedeki müvəffəqiyyətinin bir ölçüsüdür.
Zeka nədir? Zek ... DAVAMI »
Просмотров: 9465 | Добавил: DUYGU | Дата: 09.08.2011 | Комментарии (6)


 Bu dövrdə uşaq danisan, cıvıl cıvıl və həyat doludur. Davamlı suallar soruşar: "Ana bu nə?, Ata bunun adı nə?, Niyə?, Nə üçün?," Sualları bitmək bilməz. Tez-tez böyüklərin sözünü kəsər, "mənə də söylə" deyə araya girər. Hər şeyi bilmək, tanımaq istər. Bir əvvəlki dövrün inadçılığı getmiş onun yerini uyğunluq və söz dinlerlik almışdır. Bu dövrün ən diqqətə çarpan xüsusiyyəti olan öz işini öz görməyə sever.Çox canlı bir xəyal gücü vardır. Eşitdiklərini şişirdər, gördüklərini təhrif edərək izah edər. Olmamış şeyləri olmuş kimi izah edir. Cızıqlar, sıyrıklar və kiçik yaralanmalarda çox təsirlənərlər. Bir damla qan görsə avaz avaz qışqırır, ağla Qız və ya kişi olduğunu ayırd edir. Ana ataya bənzəmə səyi içinə girərlər. Qız uşağı anaya pərəstişkardır, anayla bir yerdə olmaqdan, onunla mətbəxdə iş etməkdən çox xoşlanar. Ananın xoşuna gələcək işləri etməyə diqqət göstərər. "Bax ana mən nə etdim" deyərək ondan tərif gözləyər. Ananı geyinərkən, soyunarkən, ... DAVAMI »
Просмотров: 2102 | Добавил: DUYGU | Дата: 09.08.2011 | Комментарии (2)

1-3 YAŞ Uşaqlarının İNKİŞAFI 
  Tualet təhsilinin qazanıldığı bu dövr 2-ci və 3-cü yaşı içinə alır. Getməyə və danışmağa başlamışdır. Sonradan qazanılan bu iki əhəmiyyətli qabiliyyət sayəsində müstəqil hərəkət etmək istər. Davamlı oradan oraya vurnuxur, hər yerə uzanmaq, hər şeyi tutmaq istər. Ətrafını araşdırmaya kəşf etməyə çalışar. Su ilə oynayar, yeməkləri töküb axmağa başlayır, istəklərini qarşı çıkılmasına dözə bilməz, ağlar, başına buyruq, ələ ovuca sığmaz, hirsli bir uşaq olub çıxmışdır.
  Bu çağda uşaqların inadçı mənfi, hərəkətli qarışdırıcı tutturucu olduqlarını və davranışlarında ziddiyyətlərlə dolu olduğunu unutmamaq lazımdır. Bundan başqa bu mənfiliklərin keçici olduğunu 3 yaşinda ortaya çıxdığını bilmək faydalıdır. Ortadan kəsici,iti , yaralayici obyektlər qaldırılmalıdır. Qiymətli əşyalar uşağın eli catmayan yerlərə qoyulmalıdır. Amma bunu edərkən hər şeyi ortadan qaldırmaq səhv olar. Uşaq oynamayacak b ... DAVAMI »
Просмотров: 2625 | Добавил: DUYGU | Дата: 09.08.2011 | Комментарии (4)

5-15 YAŞ Uşaqlarının INKISAF XÜSUSİYYƏTLƏRİ
İnsan inkişafı döllənmədən başlayaraq həyatın sonuna qədər davam edir. Ümumi olaraq doğuşdan sonrakı ilk iki il içində insan balası "körpə" olaraq qəbul edilir.

  Uşağın inkişafını araşdırmaq bir çox istiqamətdən faydalıdır. İnkişaf müxtəlif dövrlərdən meydana gəlir. Müəyyən inkişaf dövrlərində ortaq davranış qəliblərinin olduğu edilən araşdırmalar nəticəsində ortaya qoyulmuşdur. Məsələn 3-4 yaş uşaqlarına oxumaq yazmaq-öyrətməyə çalışmaq boşuna bir səydir. Çünki uşaq müəyyən bir kamillik müddətindən keçmədən müəyyən bacarıqları qazana bilməz. Buna qarşılıq dörd yaş uşağı sayı saya bilməz, rəngləri ayırd edə bilməzkən ən güc musiqi parçalarını öyrənə bilər. Yeniyetmələrin min bir çətinliklə öyrəndikləri bir xarici dili, o dilin danışıldığı mühitdə çox qısa müddətdə öyrənə bilerler. Danışıq qabiliyyətinin inkişafı da ... DAVAMI »
Просмотров: 3325 | Добавил: DUYGU | Дата: 09.08.2011 | Комментарии (2)

Adler, Macarıstandan Avstriyaya köç edən bir ailənin ikinci uşağı olaraq 1870-ci ildə Vyanada anadan olmuşdur. Atası ticarətlə mesgul olmusdu. 4 yaşına gəldiyində böyüyüncə həkim olacağını söyləməyə başlamışdı. Bunu söyləməsinə əlbəttə çətin uşaqlıq həyatlarının təsiri var idi. Bunlar arasında yanındakı yataqda yatarkən ölən qardaşına aid təəssüratlar, özünün də raşitizm səbəbiylə sümüklərindəki problemləri olması və davamlı xəstə olaraq gördüyü anasını yaxşılaşdırma istəyi sayıla bilər.

   Adler insanları tanıya bilmesini küçə uşaqlığından gəlməsinə bağlar.Tıbb təhsili və ixtisasını edib göz həkimi olaraq, işə başlamışdır. Ancaq  işlerinin yaxsi getmemesi  ile elaqedar pratisyen həkimlik etməyə başlamış və ətrafının sevgisini qazanmışdır.   Bu dövrdə Vyanada daha çox yoxsullara xitab edən poliklinikalar çalışmışdır. 27 yaş evlənmişdir. 32 yaşın ... DAVAMI »

Просмотров: 1438 | Добавил: DUYGU | Дата: 09.08.2011 | Комментарии (0)