21:41 Daha sakit bir uşaq üçün ... | |
Körpəlik dövründən etibarən 2 yaşına qədər sakit bir uşağa sahib olmaq üçün nələr edilə bilər? Uşaq inkişafında kritik dövrlər vardır, ilk 3 il bunlardan ən əhəmiyyətlisidir. Körpənin ana ya da baxım verən adam ilə qurduğu inam əlaqəsi onun həyatındakı dönüş nöqtəsidir. Yəni ana körpənin ehtiyaclarının yerində və zamanında qayğısız şəkildə sakitcə qarşılıyırsa, körpəsi ilə göz təması və doğru bir ünsiyyəti var isə körpəni sınaqları üçün üreklendirir, ancaq təhlükə vəziyyətlərində lazım olduğu ölçüdə ona xəbərdarlıq edirsə, etibarlı əlaqə reallaşacaq. Ananın depressiyası, anksiyetesi, qoruyucu halları və ya körpəyə qarşı maraqsız qalması, onun inkişafı üçün kifayət qədər xəbərdar edən sunmayışı kimi səbəblər sağlam ana-körpə əlaqəsinin yaranmasının qarşısını alır, uşağın narahat olması ailə tutumları və dinamiklerinden qaynaqlana kimi, uşağın fərdi problemləri də bunda təsirli ola bilməkdədir. Diqqət əskikliyi hiperaktivlik pozuqluğu, xüsusi öyrənmə çətinliyi, əqli zəiflik kimi psixiatrik problemlər ailə tutumları səbəbiylə meydana gəlmir. Amma depressiya, davranış problemləri dediyimiz alt islatma, kaka qaçırma, bəzi danışma pozuqluqları kimi ümumiyyətlə səhv ailə tutumlarına ya da uşağın yaşadığı stressə verdiyi reaksiyalar var. Hər halda həll, ailə-məktəb-uşaq-müalicə qrupunun əməkdaşlıq ilə həll ediləcək problemlerdir ... Buna biz, müalicənin 4 ayağı deyirik. Biri əskik olduqda, istədiyimiz nəticəni ala bilmirik. SİNAYARAQ ÖYRƏNİR Ehtiyaclarını qarşılaması, onda bir inam duyğusunu yaradır. Sağ beyindən sağ beyinə olan ünsiyyətdir. Bu, uşağın digər insanlarla əlaqələrində də özünü etibarda hiss etməsinin təməlini təşkil edir. Amerikalı psixoloq Dr. Daniel Goleman duyğunu bir hiss və bu hissə xas müəyyən düşüncələr, psixoloji və bioloji hallar və bir sıra hərəkət meyli mənasında istifadə edir.Uşaq ona baxım verən adamdan inam almaq istəyir. Əslində verilməsi lazım olan təməl inam duyğusu, uşağın bütün əlaqələrindəki və girişimlerindeki etibarı meydana gətirməsi baxımından ən əsas vəzifədir. Təbii, bəzi səhvlər ola bilməkdə, amma bu mövzudakı səhvin və ya laqeydliyi kompensasiyası çox çətindir deyə bilərik. Səhv tutumlar, xəbərdar edən əksikliyi, maraq azlığı, uşağın inkişaf dövrlərində reallaşması gözlənilən mərhələlərin gecikməsinə səbəb olar. SİZİ NÜMUNƏ QƏBUL EDİR. Biləcəyik, fərq edəcəyik, motivasiya dəstəyi ilə də həll davranışı inkişaf etdirəcəyik. Ana ata da bunu etməlidir. | |
|
Всего комментариев: 0 | |