Главная » 2011 » İYUN » 22 » Müvəffəqiyyəti Artırmada Ana Atanin rolu
17:44
Müvəffəqiyyəti Artırmada Ana Atanin rolu

Təhsil usaqinizi tanımaqla başlar. Onu bütün istiqamətləri ilə taniriq. Gözləmələrinizi uşağın tutumu nisbətində təyin edin. Çox düşük ya da çox gözləmələr içində olmağınız. Peşə qanunumun və cəmiyyətdəki hörmətin əhəmiyyətini davamlı vurğulayın. Məktəblə olan əlaqələrinizi gücləndirin. Xüsusilə qiymət sizin üçün sürpriz olmasan. Uşağınızın akademik yeterliligini daha əvvəldən tanımalısınız. Nə dərəcədə performans gösterdigini bilməlisiniz. Buna görə basarisizligi qarşısında xəyal kirikligina ugramayiniz. Qiymətə qarşı pis reaksiya vermək, uşağı günahlandırmaq və yargilamak, onunla əlaqəni kəsmək, başarisizliğini davamlı üzünə vurmaq, uşağın özünü dəyərsiz, qeyri-kafi hiss etməsinə yol açıb bu duyğu da onu depresiyaya itələyə bilər. Xüsusilə qiymət nəticəsinə görə intihar hərəkətlərinin təməlində depresif düşüncələr, çatışmazlıq və dəyərsizlik duyğuları ilə davam edən kiçilmə kompleksləri yatmaqdadır. Ana ata və uşaq əlaqəsi güclənməlidir. Ailənin dəstəyi güclənməlidir. Uşaq sərbəst olmağa təşviq edilməli, sərbəst çalişma alışqanlığıc qazandırılmalıdır. Məbləğsiz intizam tətbiqlərindən dərhal imtina edilməlidir. Uşağın məktəb çalismalarina əlaqə göstərilməlidir. Başarısızlıq utanc verici bir vəziyyət deyildir. Başarisizliğin altında yatan səbəblər düsünülməlidir. Uşaq oldugu kimi qəbul edilməlidir. Anlayış, səmimilik və empatik anlayış əhəmiyyətlidir. Uşaqda güvən duyğusu artırılmalıdır. Uşağın romantik problemləri, daxili çatismalari həll edilməli, lazım olsa ekspert yardımları alınmalıdır. Uşaqda məsuliyyət duyğusu artırılmalıdır. Başarida ölçü fərdin özüdür. Fərd özü ilə yarışmalıdır. Başarısızlıq yoxdur. Ögreniləcəklik vardır. Qətiliklə basqaları ilə qarşilaşdırma yapılmamalıdır. Uşağı oldugu kimi qəbul edin. Ana ata olaraq keçmiş məktəb qanunun əldə edə bilmədiklərinizi uşaqdan gözləmək, onu məcbur etmə yalnız özünüzü təmin etməkdən başqa bir şey değildir. Günahlandırıcı və mənfi ifadələrdən qaçınılmalıdır. Örnegin: ” Çox çalisman gerektigi anlasiliyor”, ” edəcək çox şeyin olması çalışma isteyini artıra bilər” kimi ifadələrin kullanilmasi uşağa anlaşıldığı hissinin verilməsində olduqca təsirlidir. Egitici yayınlar jurnallar, kitablar, oyuncaqlar olduqca təsirlidir. Uşağın əlaqə sahələrinin keşfedilip dərhal istiqamətləndirilməsi faydalıdır. Məsələn: uşaq kosmosa ya da planetlərə maraq duymşsa buna uyğun jurnallar, kitablar alına bilər. Birlikdə kitabxanalara gedib, uşağı araşdırma zövqü daddırıla bilər. Uşaq mütləq araşdırmaya sövq edilməlidir. Uşaq tapşırığı ilə əlaqədar bir sual sordugunda ” həqiqətən bu mövzu maraqlı, cavabını mən də bilmirəm. birlikdə araşdıralım” deyə bilməlisiniz. Uşağın kitab oxuma adəti kazanılmasi ancaq ana atanın ona model olmasiyla gerçəkləşə bilər. Ona model oluruq.


Просмотров: 834 | Добавил: DUYGU | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 1
1  
Thanks for the helpful post.
KimkasJK

Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]