Təhsil usaqinizi
tanımaqla başlar. Onu bütün istiqamətləri ilə taniriq.
Gözləmələrinizi uşağın tutumu nisbətində təyin edin. Çox düşük ya da çox gözləmələr içində olmağınız. Peşə qanunumun və cəmiyyətdəki hörmətin əhəmiyyətini davamlı vurğulayın. Məktəblə olan əlaqələrinizi
gücləndirin. Xüsusilə qiymət sizin üçün sürpriz olmasan.
Uşağınızın akademik yeterliligini daha əvvəldən
tanımalısınız. Nə dərəcədə performans gösterdigini bilməlisiniz. Buna
görə basarisizligi qarşısında xəyal kirikligina ugramayiniz. Qiymətə qarşı pis
reaksiya vermək, uşağı günahlandırmaq və yargilamak, onunla əlaqəni kəsmək,
başarisizliğini davamlı üzünə vurmaq, uşağın özünü dəyərsiz,
qeyri-kafi hiss etməsinə yol açıb bu duyğu da onu
depresiyaya itələyə bilər. Xüsusilə qiymət nəticəsinə görə intihar hərəkətlərinin təməlində depresif
düşüncələr, çatışmazlıq və dəyərsizlik duyğuları ilə davam edən kiçilmə kompleksləri
yatmaqdadır. Ana ata və uşaq əlaqəsi güclənməlidir.
Ailənin dəstəyi güclənməlidir.
Uşaq sərbəst olmağa təşviq edilməli, sərbəst çalişma alışqanlığıc qazandırılmalıdır. Məbləğsiz intizam tətbiqlərindən dərhal imtina
edilməlidir. Uşağın məktəb çalismalarina əlaqə göstərilməlidir. Başarısızlıq utanc verici bir vəziyyət deyildir. Başarisizliğin altında
yatan səbəblər düsünülməlidir.
Uşaq oldugu kimi qəbul edilməlidir.
Anlayış, səmimilik və empatik anlayış əhəmiyyətlidir.
Uşaqda güvən duyğusu artırılmalıdır. Uşağın romantik
problemləri, daxili çatismalari həll edilməli, lazım olsa ekspert yardımları
alınmalıdır. Uşaqda məsuliyyət duyğusu
artırılmalıdır. Başarida ölçü fərdin özüdür. Fərd özü ilə
yarışmalıdır. Başarısızlıq yoxdur. Ögreniləcəklik vardır. Qətiliklə basqaları ilə
qarşilaşdırma yapılmamalıdır. Uşağı oldugu kimi qəbul edin. Ana ata olaraq keçmiş məktəb qanununəldə edə bilmədiklərinizi uşaqdan gözləmək, onu məcbur etmə yalnız
özünüzü təmin etməkdən başqa bir şey değildir. Günahlandırıcı və mənfi ifadələrdən
qaçınılmalıdır. Örnegin: ” Çox çalisman gerektigi
anlasiliyor”, ” edəcək çox şeyin olması çalışma
isteyini artıra bilər”
kimi ifadələrin kullanilmasi uşağa anlaşıldığı hissinin verilməsində olduqca təsirlidir. Egitici yayınlar jurnallar, kitablar, oyuncaqlar olduqca təsirlidir.
Uşağın əlaqə sahələrinin keşfedilip dərhal istiqamətləndirilməsi
faydalıdır. Məsələn: uşaq kosmosa ya da planetlərə maraq
duymşsa buna uyğun jurnallar, kitablar alına bilər. Birlikdə kitabxanalara gedib, uşağı
araşdırma zövqü daddırıla bilər.
Uşaq mütləq araşdırmaya sövq edilməlidir. Uşaq tapşırığı iləəlaqədar bir sual
sordugunda ” həqiqətən bu mövzu maraqlı, cavabını mən də bilmirəm. birlikdə araşdıralım” deyə bilməlisiniz. Uşağın kitab oxuma adəti
kazanılmasi ancaq ana atanın ona model olmasiyla gerçəkləşə bilər. Ona model oluruq.