Главная » 2011 » AVQUST » 1 » MEKTEB FOBIYASININ NETICELERI VE MUALICESI
01:32
MEKTEB FOBIYASININ NETICELERI VE MUALICESI

Məktəb fobiyasi, uşağın məktəbdən, ictimai fəaliyyətlərdən və öyrənmə həyatından uzaqlaşmasına səbəb olduğundan, akademik və ictimai inkişafı ciddi bir şəkildə təsir etməkdədir. Məktəb fobiyasi, xüsusilə xroniki olduğu təqdirdə, yetkinlik dövründə gəncliyin digər nevrotik əlamətlərindən daha çətin bir sıra psixoloji problemlərin meydana gəlməsinə gətirib çıxarar.
  Məktəb fobiyasinin ən çox məşhur olduğu 5-8 yaşlarında buraxdığı mənfi iz, ikinci sıx olan yaş qrupu 11-14 yaşlarına nisbətən daha azdır .Məktəbdən uzaq qalmağın gətirəcəyi problemlər səbəbiylə məktəb fobiyasi olan uşaqların imkan daxilində bir an əvvəl məktəbə qayitmasi məqsəd qoyular. Ekspertlərin çoxu, uşağın məktəbə dönməsindən əvvəl problemin səbəblərini anlamasına köməkçi olmaq və narahatlıqlarını azaltmaq məqsədilə bir müddət üçün psixoterapiya edilməsini nəzərdə tutmaqdadır. 6-12 ay kimi bir müalicə müddətindən sonra uşaqların məktəbə dönmələrinin uğurlu nəticələr verdiyi görülmüşdür. Xroniki məktəb fobiyasına uşağın məktəbə dönmesinde psixoterapiya müsbət nəticələr verir, belə bir müalicə üsuluna girişmədən uşağın məktəbə dönməsi onun məktəbdə gedərək daha çox bədbəxt olmasına və gərək ictimai gərəksə akademik müvəffəqiyyət baxımından yoldaşları arasındakı statusunu itirməsinə səbəb olar. Kəskin məktəb fobiyasi olan uşaqları məktəbə bağlayamaq ancaq mütəxəssis psixoloqlar sıx səyləriylə mumkundur. Sağlam bir inkişaf ancaq təsirli bir davranış müalicəsi və ailə istiqamətləndirmə üsuluyla reallaşa bilər.
  Bu uşaqların sinifdə daha az narahatlıq duymalarını, daha dinc olmasını təmin etmək üzrə ediləcək xüsusi təhsil məşqləriylə, məktəbi uşağa yenidən tanıtmaq və etina etmek cəhdləriylə, lazım olsa əvvəl 1 saat, sonra yarım gün, sonunda tam gün məktəbə getmələrini təmin etməklə, lazım olduğunda analarının də məktəbə gəlmələrini və uşaq özünü rahat hiss edənə qədər qısa bir müddət sinifdə oturmalarını təmin etməklə, nəhayət ana və ataları öyrədərək, məktəbdə kafi baxım və təhsil olmadığı yolundakı onların həddindən artıq qoruyucu rəftarlarından xilas olmalarını təmin etməklə mümkündür.
  Müalicə edici proqramlar, uşağın məktəb haqqındakı şübhə və narahatlıqlarını nura qovuşdurmaq baxımından faydalı olmaqdadır Bu cür işlər məktəb fobiyasi olan uşaqların 70' %nın bir neçə gün ya da bir neçə ay ərzində məktəbə dönməsini təmin etmişdir. Bu mövzuda yaş əhəmiyyətli rol oynadığı diqqəti çəkər. Məktəb fobiyasi olan 10 yaş uşaqlarının 90%-i müxtəlif müalicə işlərindən müsbət nəticə  elde edərkən, eyni problemi olan 11 yaş uşaqlarında müvəffəqiyyət nisbəti% 50'yi keçməmişdir.
Просмотров: 1134 | Добавил: DUYGU | Рейтинг: 2.0/1
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]