Главная » 2011 » AVQUST » 1 » MEKTEB FOBIYASININ SEBEBLERI
01:07
MEKTEB FOBIYASININ SEBEBLERI

Digər fobiyalardan olduğu kimi, məktəbə girdikdən sonra emele gelen qorxularda da irsi və struktur faktorlardan çox, psixoloji yaşantılar daha əhəmiyyətli yer tutur. Məktəb fobiyasi olan uşaq səbəbsiz olaraq məktəbə getməkdən qorxur. Ancaq bu qorxunu meydana gətirən bəzi təməl faktorlar vardır. Bunların başında hegemon bir basqının berqerar olduğu ailə mühiti sayıla bilər. Məktəb fobiyasi olan uşaqların heyatlarinin daha əvvəlki illərdə anaları tərəfindən həddindən artıq diqqət içində büyüdüldükleri görülər
  Bu cür anaların davamlı olaraq uşaqlarını məmnun edərək onların sevgilərini qazanma səyi içində olduqları, bütün ehtiyaclarını qarşıladıqları və onları davamlı olaraq eskiksiz yasatdiqlari, qoruduqları diqqəti çəkər. Bu analar xüsusilə uşaqların fiziki narahatlıqlarıyla yaxından əlaqədardırlar. Uşaqlar, gözlərinin qarşısında olmadıqda özlərini çox tək hiss edərlər. Psixoloji və fizioloji olaraq uşaqlarıyla yaxın olma ehtiyacını duyurlar. Bu analar, uşaqlarını usaq bagcasina göndərməkdən qaçındıqları kimi, yoldaşlarının evinə belə oyun oynamaq üzrə göndərməkdən çəkinirlər.    Bax həyatın ilk illərində bu cür bir ana-uşaq əlaqəsi Uşağın məktəbə başladığı-sırada əhəmiyyətli bir maneə yaradır. Analar bütün bu qoruyucu və təzyiqli mühitindən bir an olsun uzaq qalmamış bu uşaqların xarici bir mühitdə tanımadıqları insanlarla birlikdə günlərini keçirmələri onları son dərəcə narahat edir.


Məktəb fobiyasi olan uşaqların ataları da həddindən artıq asılılıq və qoruma mövzusunda yoldaşlarıyla iş birliyi içindədir. Bu cür atalar ev içində bir sıra qaydalar qoyma yada intizam tətbiq yerinə, davamlı bir sülh və sakitlik mühitinin olmasını üstün tutur. Beləliklə məktəb fobiyasi olan uşaqlarda bu üç əsas xarakteristika şəxsiyyət xüsusiyyəti inkişaf edər:

1. Bu uşaqlar ana-ataları tərəfindən həddindən artıq qorunma nəticəsində "asılı" olur ana-ataya
sanki yapışıq bir fərd olaraq inkişaf edərlər.
2. Bütün ehtiyaclarını ödəmək, uşağın "çox istəyən və hiyləyə baş vuran" bir fərd
olmasına gətirib çıxarar. Bu cür uşaqlar istədikləri hər şeyə istədiyi zaman qovuşarlar.
3. Ana və atalarının intizam mövzusundakı çatışmazlıq və müvəffəqiyyətsizlikləri səbəbiylə
lazım olduğunda uşağın istəklərinə sedd çəkilməməsi uşaqda "suverenlik" duyğusunun inkişafına səbəb olar. Bu vəziyyətdə uşaq, yalnız özünü maraqlandıran mövzulara deyil, bütün ev işlərinə qarışır.

   Bu cür ailəni səbəblər yalnız məktəb fobiyasına meydana gətirən tək faktor qrupu deyil. Ayrılık narahatlığı, dəyişiklik və çətinlik də məktəb fobiyasinin səbəbləri arasında sayıla bilər. Ana və atanın xəstəliyi, evdə yanğın çıxması ya da oğurluq və s.. sebebler Uşağın evdən uzaqlaşmasını əngəlləyən faktorlardır. Belə hallarda uşaq, özünü evdə olmaqla məsul tutar.

 Dəyişiklik, bəzi uşaqlarda məktəb fobisinin yaranması üçün tək səbəb ola bilər. Yeni evə, yeni şərtlərə, yeni məktəbə ya da sinifə keçmə bu fobiyaya səbəb ola bilər.
 Internat Məktəb: internat məktəb, xüsusilə yetkinliyin başlarına rast gələn 11-12 yaşlarında uşağın ana-atasına ən çox ehtiyac duyduğu bir dövrdə onlardan ayrı qalmasına səbəb olmaqdadır. Bunun nəticəsi olaraq da uşaqda bir sıra uyğunlaşma və davranış pozuqluqlarına rastlana bilmektedir.
  Orta məktəb məktəbinin 2-ci mərhələ, 6. sinifdə oxuyan bir tələbə, yatili məktəbdəykən bir çox dəfə məktəbdən qaçmağı sınamış, iki dəfə evinə gedərək getmiş və müvəffəqiyyət səviyyəsi çox asaqi olan vaxt, gündüz məktəbine keçdikdən iki həftə sonra məktəb birincisi olduğu müşahidə edilmişdir.
Просмотров: 2307 | Добавил: DUYGU | Рейтинг: 3.5/2
Всего комментариев: 1
1 hebib  
0
cowboy beta biggrinsanta cat batman beer angel2 cox gozel fulllllllllllllllllllllllllllllllllllll, band band band band band bag badmood

Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]